من مغرورم غرورم و له کنی کمرتو میشکنم.......آره اینجورییسات








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

اقا اصن قبول 

تو راست میگی بابا

ما ندید بدیدیم

شما میتونید برید بدید

هر کی به مارسید

شآخ شد

منم میخوام به برکت دوستان عزیییییزم

یه

گاوداری بزنم

اهای خری که

فک میکنی

تفکیک جنسی جدا کردن دختر ها از پسراس

خیییییییر اشتباه میکنی

تفکیک حنسی باس 

جدا کردن مردها از نامرد ها صورت بگیره

خیلی از دخترها مردن

خیییییلی هاشون

بعضیا یار نیستن

دقت کردین این بعضیا

وقتی میرن

میگی اخیش راحت شدم

اینا بارن نه یار

یه رابطه مخصوص دونفره

ولی بعضییییی

ش غ ا ل ها

شمارش بلد نیستن

اصن یه وضعیه....

هوی خره

گوشات و وا کن

هیچ چیز من دیگ به تو ربط نداره

جز 

حالم که ازت بهم میخوره

میخندم تا روت بالا نیارم

هرری


خوشمله

من از هر کسی خوشم نمیاد

ولی

افتخار کن

از تو به طرز شدیدی متنفرم

مغرورم!؟؟عشقم میکشه

تنهام!؟؟به خودم مربوطه

از بعضی ها متنفرم!؟؟خودشون خواستن

بعضی هارو فراموش کردم!؟؟حافظه خودمه

مث بچه هام!؟؟دوست دارم

لجبازم!!؟اره اووف چه جورم

سنگدلم چه بهتر

ازم خوشت نمیاد!؟؟کسی مجبورت نکرده تحملم کنی

هر چی هستم به خودم مربوطه

همینیم که هستم

من تنهایی میپرم

بهتر ازینکه که

با لاشی ها بپرم

اینجوری شیک ترم

هوی اشغال

هی نگو تحویلم نمیگیری تحویلم نمیگیری

من سفارشت ندادم

که بخواهم تحویلت بگیرم

اهای اونایی که پشت سرم

اینقدر حرف میزنید

عاشششقتونم

که اینقدر درگیره منین

 

من هیچوقت

ازینکه دیدمت با بقیه

حسودی نکردم

مامانم بهم یاد داده اسباب بازی و بدم

دست بچه ها



نظرات شما عزیزان:

2r3aam
ساعت15:37---1 بهمن 1394
veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy nice
پاسخ:قربونت


دختر خیال پرداز
ساعت18:37---28 دی 1394
آپــــــــــــــــــــــ❤ــــ
پاسخ: چشم


rozsiah
ساعت14:07---26 دی 1394
بازم ابهت منو گرفت
لایکی اجو
لایک بزرگ و قمز
پاسخ: فدایی داری عزیزم


mehrshad
ساعت17:52---24 دی 1394
خخخخ
خخخیلی ففیض میبرم وختی میام وبت
جدی میگماااا اصن یه وضعیه!!
پاسخ: خخخ لطف داری مهرشاد فقط کاش یکم بیشتر تشریف بیاری خخخ


nazi
ساعت15:24---21 دی 1394
خعلیییییییی عالیهههههههههه خعلی خوبه
موفق باشی گلم
پاسخ: فدات بشم نازی جونم وب تو هم خعلی نازولیه
پاسخ:چرا ادرس وبتو نذاشتی؟؟؟ اینبار چرا ادرس نذاشتی عزیزم؟


لیدا
ساعت13:14---21 دی 1394
یه فهرست بی نظیر از وبلاگ هایی که تازه به روز شدند. فوق العاده است...شما هم وبلاگت رو اضافه کن
پاسخ:لیدا جووم ازین نظر ها نذار درمورد وبم بگو تبلیغ نکن خواهشا


فاطمه
ساعت12:58---21 دی 1394
سلام وب خوبی داری موفق باشی.
پاسخ: ممنون دوست خوبم


nafas
ساعت17:59---20 دی 1394
سلام اجی
چرا انقد بد شدی
سر مر نمیزنیاااااااااااااا
بیا کارت دارم فردا ساعت 2منتظرتما
دوست دارم اجی جونم
بای
پاسخ: فدات شم اجی قوربونت نفس جان امتحانام شروع شده الهی فدات شم نمیتونم دقیقا واست وقت بزارم فدات شم ناراحت نشو خوب؟


mehrshad
ساعت21:28---18 دی 1394
اوپس...
تت تاثیرم واقعن . خیلی رک و جدی مینویسسیا!!!
اصن ولی به من چه؟ فوضولم؟ زن ابرام کوتولم؟
نه شوهرشم
پاسخ:خوبه خودتم میدونی بت ربط نداله هخخ ممنون از نظرتون


Ali
ساعت20:17---17 دی 1394
نت کی خرابه؟

پاسخ: به کوری چش شما فعلا نتمون خوبه:D
پاسخ:چرا ادرس سایتت و نداشتی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1394ساعت 19:20 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین